Hogy mindent könnyebben megtalálj :DD

2013. december 13., péntek

Miley Cyrus tragédia :/

Nos... Amint láthatjátok, Miley Cyrus kicsit túl tett magán. Én nem tudom, hogyan történhetett, de én teljesen kifordultam belőle. Régen a kislányok rajongtak érte, nézték a Hannah Montana című sorozatot a Disney Channel-en... és most mi van vele??!! Levágatta és szőkére festette a haját (ez rendben van), de az, hogy még erotikusan is öltözködik, viselkedik... az elviselhetetlen. Tudom, hogy az apja mellette áll, hiszen a lánya. De sokan már nem a rajongói közé tartoznak (ahogy én sem). A gyerekeknek ő volt a példaképe és már csak a felnőtteké. Tehát én ezt nem viselem el! Tehát sziasztok, és Miley túl messzire ment.

Régen:                                                              Most:                                                                                              


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése